Класне керівництво це не робота, це спосіб життя
Дитина, яка терпить менше
образ, виростає людиною, яка
більше усвідомлює свою гідність.
М. Чернишевський
У педагога є важка, але дуже важлива місія бути класним керівником, я класний керівник
5 класу. Якою би не була важка ця діяльність, вона, безсумнівно, потрібна дітям, оскільки основна структурна ланка у школі це клас. Саме в ньому зароджується інтерес до
навчання, формуються соціальні стосунки між дітьми.
У процесі моєї роботи виробився певний стиль моїх відносин із дітьми:
- не забороняти, а направляти;
- не керувати, а співпрацювати;
- не примушувати, а переконувати;
- не командувати, а організовувати;
- не обмежувати, а надавати свободу вибору.
Я впевнена, що саме такий стиль відносин між класним керівником та учнями діє їм на користь .
Намагаюсь підтримувати тісний контакт із батьками своїх учнів.
Саме класний керівник здатний показати учневі та його батькам, що вони
є в житті один для одного.
Спілкуючись з дітьми намагаюся створити умови для реального самостійного вирішення учнем його особистих проблем, розуміння себе й інших, особистісного самовизначення. Немає легких учнів, усі вони вимагають від учителя, класного керівника багато сил і енергії. Педагог повинен бути щиро переконаний у тому, що кожна дитина талановита, а
значить цікава. Якщо дитина "сіра" й "непомітна", отже, її талант поки не виявлений і не розвинений. А в цьому винна не дитина, тут винні педагоги та батьки.
Термін діти "групи ризику" найчастіше згадуються в якості синонімів таких понять як "запущений учень" або "учень із відхиленнями в навчанні та поведінці", "важкі діти", "важкий учень". Зазвичай ми називаємо "важкими" тих учнів, які не тільки погано вчаться, але і при цьому також грубо порушують вимоги шкільної дисципліни, правила поведінки на
вулиці та у громадських місцях. Щоб вести роботу з такими дітьми, треба знати причини, що призводять до відхилення в навчанні та поведінці.
Не описати відчуття майже фізичного болю, коли стикаєшся з озлобленою дитячою душею. Як багато недоотримала вона від своїх близьких, якщо вовченям дивиться на світ. Скільки ж добра, тепла й любові обійшли її стороною. У таких випадках у моїй роботі на перший
план виходить просто людське відношення: допомогти, зрозуміти, приголубити, поспівчувати, поговорити по душах.
Почавши працювати у 5 класі поставила перед собою завдання: допомогти дитині знайти себе, заявити про себе, знайти впевненість, у кожному бачити хороше, дати кожному шанс.
Як писав А.Чехов: "Тоді людина стає кращою, коли ви покажете їй, яка вона є."
Кожному класному керівнику потрібно пам’ятати:
діти у класі ваше відображення, тому старайтесь постійно працювати над собою.
мати на увазі: головне зберігати молодість власної душі на довгі роки, тоді легше буде зрозуміти юних, поряд з якими має відбутись ваша щаслива професійна кар’єра.
На мою думку, класний керівник пам'ятати слова Гете:
"Без мене світ не повний! Навчаються в тих, кого люблять."
Немає коментарів:
Дописати коментар