Інструктивно-методичний лист
ЗМІСТ
1. Стратегічні пріоритети розвитку освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» у контексті вивчення навчального предмета «Основи здоров'я»,
шляхи їх реалізації............................................................................4
2. Аналіз стану, нормативно-правове, навчально-
методичне, матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу з інтегрованого курсу
«Основи здоров'я».............................................................................7
2.1. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів.................9
2.2. Результати регіонального моніторингового
дослідження «Готовність учителя основ здоров'я до використання сучасних педагогічних технологій».................12
3. Рекомендації щодо вирішення існуючих проблем
освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» у контексті вивчення предмета «Основи здоров’я»......................................30
4. Професійний розвиток учителя основ здоров’я...................33
4.1. Курси підвищення кваліфікації, майстер-класи,
семінари, творчі лабораторії, тренінги,
педагогічні майстерні................................................................33
4.2. Мережеве співтовариство методичних служб усіх
рівнів для забезпечення якісного змісту освіти......................42
5. Особливості організації навчального процесу у 8 класі.....44
6. Напрямки роботи секційних засідань під час
серпневих конференцій, районних (міських) методичних об’єднань у 2016/17 навчальному році........................................55
Ознайомитись можна Тут
ЗМІСТ
1. Стратегічні пріоритети розвитку освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» у контексті вивчення навчального предмета «Основи здоров'я»,
шляхи їх реалізації............................................................................4
2. Аналіз стану, нормативно-правове, навчально-
методичне, матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу з інтегрованого курсу
«Основи здоров'я».............................................................................7
2.1. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів.................9
2.2. Результати регіонального моніторингового
дослідження «Готовність учителя основ здоров'я до використання сучасних педагогічних технологій».................12
3. Рекомендації щодо вирішення існуючих проблем
освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» у контексті вивчення предмета «Основи здоров’я»......................................30
4. Професійний розвиток учителя основ здоров’я...................33
4.1. Курси підвищення кваліфікації, майстер-класи,
семінари, творчі лабораторії, тренінги,
педагогічні майстерні................................................................33
4.2. Мережеве співтовариство методичних служб усіх
рівнів для забезпечення якісного змісту освіти......................42
5. Особливості організації навчального процесу у 8 класі.....44
6. Напрямки роботи секційних засідань під час
серпневих конференцій, районних (міських) методичних об’єднань у 2016/17 навчальному році........................................55
Немає коментарів:
Дописати коментар