1. В чому полягає різниця між друкованою, комп'ютерною та електронною публікацією?
2. Які засоби необхідні для підготовки друкованого видання?
3. Що в ходи ть до мінімальної конфігурації настільної видавничої системи?
4. Чи можна створити комп’ютерну публікацію засобами настільної видавничої системи?
5. Які існують програмні засоби створення комп’ютерних публікацій? До якого типу програм належить програма підготовки публікацій MS Publisher?
2. Які засоби необхідні для підготовки друкованого видання?
3. Що в ходи ть до мінімальної конфігурації настільної видавничої системи?
4. Чи можна створити комп’ютерну публікацію засобами настільної видавничої системи?
5. Які існують програмні засоби створення комп’ютерних публікацій? До якого типу програм належить програма підготовки публікацій MS Publisher?
6. З яких об'єктів складається комп'ютерна публікація?
7. Від чого залежиіь струкіура потрібного документа?
8. Які види публікацій можна створювати на основі шаблонів у середовищі М Б MS Publisher?
9. Що розуміють під макетом публікації?
10. Які основні властивості має об’єкт Напис?
11. Коли виникає потреба у зв’язуванні текстових полів у публікації?
7. Від чого залежиіь струкіура потрібного документа?
8. Які види публікацій можна створювати на основі шаблонів у середовищі М Б MS Publisher?
9. Що розуміють під макетом публікації?
10. Які основні властивості має об’єкт Напис?
11. Коли виникає потреба у зв’язуванні текстових полів у публікації?
А. 1. Які існують способи створення публікацій засобами програми MS Publisher? Чи подібні вони до способів створення документів засобами текстового процесора? А слайдових презентацій? Обговоріть у парах.
2. Чим робота з текстом у публікації, створеній засобами програми MS Publisher, відрізняється від роботи з текстом документа, створеного засобами текстового процесора? Знайдіть спільне та відмінне. За результатами порівняння побудуйте діаграму Венна в зошиті. Обговоріть у парах.
В. 3. Чому правила роботи з макетом в MS Publisher можна охарактеризувати як надзвичайно гнучкі? Обговоріть у парах.
4. У чому полягає різниця між поняттями шаблон, макет і документ? Поясніть на прикладах. Обговоріть у парах. За результатами обговорення побудуйте схему в зошиті.
С. 5. Люди яких професій найбільш часто використовують настільні видавничі системи? Назвіть п’ять професій, обговоріть у парі та складіть спільний список.
6. Для чого учню потрібні знання основ видавничої діяльності? Назвім, три причини. Обговоріть у парах. Створіть спільний список.
Немає коментарів:
Дописати коментар