Реклама. Психологія сприйняття реклами. Інфографіка. Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. Коротка історія дизайну і типографіки.
Опорний конспект
Практичні завдання
- Створити карту знань про психологічний вплив реклами на людину.
- Спроектуйте гарнітуру, яка складається з елементів фізичного світу. Створіть алфавіт, використовуючи тільки предмети або об'єкти довкілля. Літери можна представити у вигляді колажу, фотокарток, цифрових зображень та інших форм. Відмовтесь від прикладів комп'ютерних гарнітур або вказівників, що може розглядатися як традиційна форма запису.
- Оформіть обкладинку буклету, який просуває рух так званої "повільної їжі" (slow food). Вам необхідно використати 5 чи більше різних шрифтів. Чи зможете створити гармонічну обкладинку буклету, використовуючи такі жорсткі умови?
- Створити карту знань про психологічний вплив реклами на людину.
- Спроектуйте гарнітуру, яка складається з елементів фізичного світу. Створіть алфавіт, використовуючи тільки предмети або об'єкти довкілля. Літери можна представити у вигляді колажу, фотокарток, цифрових зображень та інших форм. Відмовтесь від прикладів комп'ютерних гарнітур або вказівників, що може розглядатися як традиційна форма запису.
- Оформіть обкладинку буклету, який просуває рух так званої "повільної їжі" (slow food). Вам необхідно використати 5 чи більше різних шрифтів. Чи зможете створити гармонічну обкладинку буклету, використовуючи такі жорсткі умови?
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити