Оцінювання проектів
Оцінка вчителем:
• проміжних та кінцевих результатів;
• вибору способів дослідження;
• риторичних умінь;
• значимість виготовленого продукту
Оцінка запрошеними на презентацію (однолітки, адміністрація школи, громадськість, батьки)
o уміння представити проект;
o значимість проекту
Самооцінка:
o чого навчився;
o особистісний внесок;
o що вдалося (аргументація);
o що не вдалося (аргументація);
o що можна було зробити інакше.
Форми самооцінки:
o чи сподобався мені мій проект?
o чи робив я найулюбленішу роботу?
o чи використовував різні ідеї?
o чи потребував допомоги?
o чи можу я зробити більше з цієї теми?
„Щось пізнаючи, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати” – такою є філософія сучасного розуміння методу проектів.
Тому так важливо, щоб діти відчули потребу у тих виробах, що вони виготовили, і отримали задоволення від своєї праці.
Оцінка виконаних проектів має носити стимулюючий характер!
У школі має бути відзначений кожний учень, який брав участь у виконанні проекту!
Для цього найкраще визначити декілька номінацій і постаратися зробити так, щоб кожний проект став „переможцем”.
Орієнтовні номінації проектів: „Оригінальний проект”, „Незвичайний проект”, „Проект-сюрприз”, „Веселий проект”, „Добрий проект”, „Проект-велетень”, „Дружний проект”, „Солодкий проект” тощо.
Результати проектної діяльності школярів:
Абетка, альбом, бабусині рецепти, бібліотечка, веб-сторінка, вірш, газета, гербарій, годівничка, довідник, екскурсія, журнал, загадка, зелений куточок, іграшка, ігротека, казка, календар, картина, книжка, колаж, колекція, костюм, листівка, макет, малюнок, модель, музична добірка, навчальний посібник, наочний матеріал, пам’ятка, плакат, план, похід, реферат, родинне свято, серія ілюстрацій, словник, сувенір, сценарій свята, театр, фотоальбом.
• проміжних та кінцевих результатів;
• вибору способів дослідження;
• риторичних умінь;
• значимість виготовленого продукту
Оцінка запрошеними на презентацію (однолітки, адміністрація школи, громадськість, батьки)
o уміння представити проект;
o значимість проекту
Самооцінка:
o чого навчився;
o особистісний внесок;
o що вдалося (аргументація);
o що не вдалося (аргументація);
o що можна було зробити інакше.
Форми самооцінки:
o чи сподобався мені мій проект?
o чи робив я найулюбленішу роботу?
o чи використовував різні ідеї?
o чи потребував допомоги?
o чи можу я зробити більше з цієї теми?
Тому так важливо, щоб діти відчули потребу у тих виробах, що вони виготовили, і отримали задоволення від своєї праці.
Оцінка виконаних проектів має носити стимулюючий характер!
У школі має бути відзначений кожний учень, який брав участь у виконанні проекту!
Для цього найкраще визначити декілька номінацій і постаратися зробити так, щоб кожний проект став „переможцем”.
Орієнтовні номінації проектів: „Оригінальний проект”, „Незвичайний проект”, „Проект-сюрприз”, „Веселий проект”, „Добрий проект”, „Проект-велетень”, „Дружний проект”, „Солодкий проект” тощо.
Результати проектної діяльності школярів:
Абетка, альбом, бабусині рецепти, бібліотечка, веб-сторінка, вірш, газета, гербарій, годівничка, довідник, екскурсія, журнал, загадка, зелений куточок, іграшка, ігротека, казка, календар, картина, книжка, колаж, колекція, костюм, листівка, макет, малюнок, модель, музична добірка, навчальний посібник, наочний матеріал, пам’ятка, плакат, план, похід, реферат, родинне свято, серія ілюстрацій, словник, сувенір, сценарій свята, театр, фотоальбом.
Критерії оцінювання проекту:
1) аргументованість вибору теми, практична спрямованість і значимість.
2) обсяг і повнота розробки, самостійність, закінченість, застосування в діяльності (як застосовано).
3) аргументованість пропонованих рішень, висновків.
4) рівень творчості, оригінальність підходів.
5) структура.
6) якість виробу. Виконаний проект спочатку оцінював сам автор, а потім обране для цього журі.
Отже, робота над проектом – це динамічний рух до розвитку, до пізнання,удосконалення набутих умінь та навичок учнів, до інновацій у сучасній освіті.
2) обсяг і повнота розробки, самостійність, закінченість, застосування в діяльності (як застосовано).
3) аргументованість пропонованих рішень, висновків.
4) рівень творчості, оригінальність підходів.
5) структура.
6) якість виробу. Виконаний проект спочатку оцінював сам автор, а потім обране для цього журі.
Отже, робота над проектом – це динамічний рух до розвитку, до пізнання,удосконалення набутих умінь та навичок учнів, до інновацій у сучасній освіті.
(За матеріалами www.osvita.com)
Немає коментарів:
Дописати коментар